Ласкаво просимо до djkennymac.com

HOMEХТО МИ | ПРОЕКТИ | ПОСЛУГИ | ДЕМО | МУЗІНФО | ГРУПИ | ПРЕСА | ФОТО | АНГЛ.ШКОЛА | МАГАЗИН | ГОСТЬОВА | ФОРУМКОНТАКТИ

English version
:: URBAN: Реп та Хіп-Хоп ::

 

 

Завітайте на

MY ENGLISH FORUM !

HOT!

Вчимося разом
з носіями англійської мови!!!

 

МУЗИЧНИЙ ФОРУМ!
ENTER ТУТ!
FORUM

Дружні сайти:

Пиши українською

 

Деяка інформація про музичні жанри: Реп (Rap) та Хіп-Хоп (Hip Hop)

Допоможіть музиканту!

Urban

     "Urban" - міський чи має відношення до міста, на відміну від сільської місцевості

Музика силю URBAN

     Відносно музики, музичний стиль "urban" та радіо формат "urban" є синонімами до термінів реп чи хіп-хоп, бо цей тип музики типово бере свій початок на території міст. (В цьому контексті іноді вживався термін "black music" - "чорна музика", але був змінений на расово-нейтральне визначення "urban".)

Nelly 

Nelly

     Сучасними прикладами популярних музикантів, які працюють в стилі "urban" є: Missy Elliott, Ja Rule, 50 Cent, Nelly, and Ludacris. --http://en.wikipedia.org/wiki/Urban

Радіоформат "Urban"

     Все, що в даний момент є вуличною культурою, чи хіповим, найбільш ймовірно з'явиться і у "urban" чартах. Реп (rap), хіп-хоп (hip hop), а також клубна музика (club), ритм 'n' блюз (rhythm 'n' blues), джаз (jazz), госпел (gospel/inspirational) та балади (ballads).

     "Urban" ді-джеї мають тенденцію бути найхіповішими ді-джеями, і дуже часто стають своєрідними провідниками вуличного сленгу, який потім стає загальновживаним. Ді-джеї Urban AC радіостанціїй (Urban AC радіостанції більш ймовірно не будуть грати реп чи хіп-хоп. Вони будують свої плей листи майже в тій самій манері як і інші AC (adult contemporary) радіостанції. Вони повністю покладаються на старі та нові хіти ритм 'n' блюзу) використовують більш спокійний стиль промови аніж їх колеги з радіостанцій, політика яких спрямована на молодшу аудиторію. Плей листи Urban AC радіостанціїй створюються на основі всього, що популярно серед "urban" радіослухачів. Такі радіостанції використовують CHR підхід до музики в стилі реп, хіп-хоп, ритм 'n' блюз, та балад.

Rap music

Rappers

     "Реп" - "Rap music" [середина 1970х, місце виникнення - New York City] є одним із видів хіп-хопу (hip hop); це форма лірики що римується і ритмічно проговорюється під акомпанемент музичних інструментів, з фоном музичних семплів, "скречів" та міксування ді-джеями.

     Спочатку "реппінг" (rapping) називався "MCing" і вважався підтримкою ді-джея.     

     Реппінг почався як варіації з елементами, знайденими в таких музичних стилях як реггі (reggae), фанк (funk) та даб (dub), на які також мали вплив радіо ді-джеї. Були досить впливовими і праці The Last Poets та Gil Scott Heron, а також Subterranean Homesick Blues (1965) Боба Ділана. Перші реппери, чи MC ("Master of Ceremonies") імпровізували з римами на ритми, створені ді-джеями. Ранній реп часто був просто серією хвастощів чи спробaми відтіснити на задній план інших MC.
    Перший запис "King Tim III" в стилі реп, був зроблений групою
Fatback Band (присвячений репперу King Tim III). В цьому ж році з'явилась і пісня "Rappers Delight", записана групою The Sugarhill Gang. "Rappers Delight", що базувалась на часто семпльованому диско трекі групи Chic "Good Times", стала великим хітом. Першим реп хітом, створеним білим музикантом стала пісня Blondie "Rapture" (1981р.).

Політика і реп

     В середині вісімдесятих, реп став надзвичайно політизованим у роботах таких груп як Public Enemy, KRS One та інших, і мав тенденцію висвітлювати досвід чорного місцевого населення. Реп гангста (gangsta rap) може вважатися одним із різновидів в цьому контексті, але також деякими розглядається як відмова від конструктивного повідомлення. Початок дев'яностих побачив появу таких груп як NWA та Ice-T, що викликали великі протиріччя через їхні вибухові історії вбивств, повстань та секса. Такий стиль реп музики швидко став найбільш популярним, дякуючи таким репперам, як Tupac Shakur, Snoop Dogg, та Dr. Dre, які стали знаменитостями основного музичного напрямку.

Tupac Shakur 

Tupac Shakur

Похідні та вплив

     Реппінг (rapping), може вважатися одним із елементів хіп-хопу: MC-інг (реппінг), DJ-інг (зведення, нарізка та царапання), графіті, та брейкдансінг. Але, в ході історії реп музики, розинулись нові музичні стилі, які також використовують реппінг, а саме: "rapcore", також відомий як реп/рок (rap/rock) чи реп/метал (rap/metal). Вперше цей стидь був представлений в спільній праці таких груп, як Run-DMC та Aerosmith у 1986 році. Деякий альтернативний реп (alternative rap) в музичному плані не має майже нічого спільного з хіп-хопом чи музикою в стилі реп. Здебільшого в андеграунді, виник абстрактний хіп-хоп (abstract hip-hop), який часто складається з чудернацьких нагромаджень звуків та яскравої лірики.

     За межами Сполучених Штатів Америки, реп музика була змішана з зовсім іншими елементами. Наприклад, японська танцювальна музика часто використовує реппінг для доповнення чи розбиття частин співу, лірика яких містить у собі бадьорі теми, накладені на енергійні ритми та прозорі, теплі звуки синтезаторів. У Великобританії також виникло нове відгалуження стилю гараж техно (garage techno) під назвою даббд грайм (dubbed Grime), в якому працюють такі музиканти як Dizzee Rascal та Wiley.

Важливість рим

     Безсумнівно, найважливішим елементом в реп ліріці є рими. В інших поетичних формах, рими, які охоплюють багато складів, часто вважаються ексцентричними, але в хіп-хопі здатність створювати реп з великою кількістю складів, що римуються, вважається ознакою інтелекту чи досягнення. Для того, щоб досягти рим такої досконалості, реппери можуть використовувати одиночні слова, що римуються (intellectual/ineffectual) чи декілька слів, склади яких римуються (octoroon/Doctor Dooom). Реп лірика часто містить довгі ряди рядків, кожний з яких римується один з одним. Іноді в такій манері, де всі рядки римуються один з одним, створені цілі пісні. Але звичайно, чим більш заплутаними є рими, тим більш абстрактною стає пісня. І це тому, що чим більше приділяється уваги вражаючим римам, тим важче стає писати зв'язно і послідовно.

Tрадиційні форми

     В багатьох традиційних культурах існують ліричні форми, які вільно можуть бути визначені як реппінг. Наприклад:

  • Частушка в Росії
  • Tsiattista на Кіпрі
  • Enka Slamta в Ефіопії
  • Tassou в Сенегалі

-- http://en.wikipedia.org/wiki/Rapping

Паралелі з рок музикою

     Реп виник в середині 1970х в районі Південного Бронкса міста Нью Йорк. Розквіт реп музики проходив майже паралельними шляхами з появою рок-н-рола у 1950х роках. Як реп так і рок-н-рол виникли серед Афро-Американської громади, первісно були записані на маленьких незалежних студіях звукозапису і поширені в основному серед темношкірої публіки. В обох випадках, новий стиль поступово почав приваблювати "білих" музикантів, деякі з яких стали його виконувати. У випадку рок-н-рола, це був білий американець з штату Місісіпі, Elvis Presley, який прорвався в популярні чарти музичного журналу "Billboard".

The Beastie Boys

The Beastie Boys

     У випадку реп музики, це була "біла" група з Нью Йорка, the Beastie Boys. Реліз їхнього першого альбому став одним із двох перших записів в стилі реп, які увійшли до першої десятки популярних хітів в чартах Billboard. Іншим раннім значимим записом в стилі реп, який увійшов до першої десятки, стала пісня "Walk This Way" (1986), у створенні якої брали участь дві групи: "чорна" реп група Run-DMC та "біла" рок група Aerosmith.

Незабаром після 1986, використання семплів та декламований вокальний стиль стали досить поширеними в популярній музиці як чорних так і білих виконавців, значно змінюючи попередні поняття того, що складає законну пісню, композицію чи музичний інструмент.

Hip-Hop (Культурний рух)

Хіп-хоп - Hip-hop - це культурний рух, який почався в Нью Йорку серед міської молоді (переважно серед Афро-Американців, але й не тільки) і згодом поширився в усьому світі. Чотири головних елемента хіп-хопа це - MC-інг (МСing), DJ-інг (DJing), мистецтво графіті та брейкдансінг. Пізніше цей термін став синонімом і до слова реп (rap music).

Hip-Hop

Хоча хіп-хоп включає мистецтво графіті, брейкдансінг та реп музику, назва містить у собі більш ніж суму всіх цих частин. Хіп-хоп - це засіб творчого вираження, що дає можливість висловитися молодому, етнічному міському населенню.

     Музика стилю хіп-хоп бере свій початок від гріосів Західної Африки, мандрівних співаків та поетів, музичний стиль яких нагадує хіп-хоп. Справжній хіп-хоп виник у 1970х, коли в Нью Йорку, а особливо в Бронксі, стали популярними квартальні вечірки, де збирались люди зі всього кварталу. На цих вечірках зазвичай звучав панк та музика в стилі соул. На таких вечірках, перші ді-джеї почали відокремлювати перкусійні інтервали в хітах, розуміючи, що вони є найбільш привабливими частинами під час танців.

U-Roy 

U-Roy - один із найперших "даб" музикантів Ямайки

     Такі технології були звичними на Ямайці і поширились в Нью Йорку через багаточисельну громаду ямайських імігрантів. Особливо велику роль в цьому зіграв батько хіп-хопу DJ Kool Herc. Стиль музики, що носить назву "даб"(dub) виник на Ямайці у 1960х роках дякуючи впливу американських моряків та радіостанцій, які грали ритм 'n' блюз. В ті часи, щоб зробити послугу бідним мешканцям Ямайки, які не мали змоги придбати записи, були встановлені великі звукові системи, біля яких і розвинулась музика в стилі "даб". Пізніше, на Ямайці "даб" модифікувався в такі жанри як рагга (ragga) і дансхол (dancehall).

DJ Kool Herc

DJ Kool Herc

     Herc був одним із найпопулярніших ді-джеїв початку сімдесятих у Нью Йорку, виступаючи на різних сусідських вечірках (його перший "gig"(виступ)* відбувся на Sedgewick Avenue, Bronx), і він швидко переключився з використання реггі на панк, рок та діско, через те, що нью йоркська публіка не дуже полюбляла реггі. Ведучі промовляли в той час, як грала музика; і такий стиль почав називатися MC** (Мaster of Ceremonies чи Mic Controller) а пізніше, репперством. Ранні реппери фокусували свою увагу на тому, що представляли себе та інших публіці, з деякими імпровізаціями та простим бітом на чотири чверті, разом із простим рефреном. Пізніше MC-ієри додали більш складну лірику, частіше гумористичну, приєднуючи також сексуальні теми.

     Наприкінці 70х, музика стилю хіп-хоп почала ставати головною комерційною та артистичною силою, і поширилася по всій Америці. У 1980х та 1990х, хіп-хоп поступово став основним музичним напрямком (вважається, що цей перехід завершився у 1992) у Сполучених Штатах Америки і, в меншій мірі, в усьому світі. -- http://en.wikipedia.org/wiki/Hip_hop_music

Визначні музиканти жанру Hip-Hop

      У листопаді 1996 світу була представлена Lil' Kim (справжнє ім'я: Kimberley Denise Jones), зі своїм сольним альбомом "Hard Core". Але в той час їй ще допомагали її друзі Lil Cease, Biggie, and Puffy. А потім, декілька місяців пізніше після виходу свого власного дебютного альбому, тоді ще майже невідомий, Jay-Z з'явився у якості гостя на "Big Momma Thang". Комерційно успішні треки як "No Time" та "Crush On You" прискорили успіх і всього альбому Lil' Kim.  

Lil' Kim 

Lil' Kim

     На відміну від інших жінок MC, Kim пробивається крізь репові небосхили з такою необробленістю, яка є дуже рідкісною. Вона чесна в своїх дослідженнях сексуальної свободи, і, хоча вона і була атакована консерваторами хип-хопа за свою вульгарність, в своїх творах вона використовує тему жіночого звільнення, за яке не так давно боролось жіноче покоління . "Я дуже сексуальна людина," - наполягає Kim, "і все те, що я відображаю в своєму альбомі, є моєю індивідуальністю і досвідом."          

     Lil' Kim називають Мадонною хіп-хопу.

     Eminem залишається Великою Світлошкірою Таємницєю хіп-хопу. Безперечно те, що він досить умілий, надзвичайно успішний, цікавий та проникливий, їдкий та індивідуальний, повністю унікальний. Він бере свої недоліки, а також всі інші з "білої" Америки, фальш яких він так ненавидіть, та використовуює їх, щоб запалити гнів самопожертви. Його сходження як талановитого МС, залишає палаючі сліди в культурній спадщині сьогоднішніх часів. Eminem втілює подібності між панком та хіп-хопом; необхідність знайти свій власний голос та висловитись проти задушлвої однорідності, яка вас обурює.

Eminem

Eminem

Busta Rhymes

Busta Rhymes

     Інші: Jay-Z, Mos Def, Missy Elliot, Talib Kweli, Busta Rhymes ...

Читати ще про хіп-хоп! (на англ.)

Trip-Hop

     "Тріп-хоп" - "Trip-hop" (також відомий під назвою "Bristol sound") - це термін, вигаданий британським журналом танцювальної музики "Mixmag", для визначення музичного напрямку середини 90х років; трип-хоп - це уповільнена електронна музика, що розвинулась з англійських музичних стилів хіп-хоп та хаус (house). Така музика характеризується використанням брейкбітів*** та важким семпловим звучанням, і була започаткована у реміксі Coldcut на пісню "Paid in Full" Eric B. & Rakim.

Трип-хоп став помітним, дякуючи таким популярним музикантам, як Portishead, Massive Attack, Tricky, та групам з більш роковим звучанням як Ruby, каліфорнійця DJ Shadow, британця Howie B., лондонців Morcheeba та Glideascope також часто асоціюють з цим звучанням.

The Bristol Sound

     "Bristol звучання" - "the Bristol sound" - це визначення отримали багато музичних груп з міста Бристоль, Англія у 1990х роках.

     Ці групи і породили музичний стиль тріп-хоп, хоча більшість з них уникали цієї назви і, коли інші британські чи міжнародні групи копіювали стиль, віддавали перевагу тому, щоб не відокремлювати трип-хоп від хіп-хопу.

     Цей стиль характеризується повільним, дещо відстороненим хіп-хоповським звучанням, яке, деякі з виконавців початку та середини дев'яностих зробили синонімічним з містом.

Beth Gibbons, Portishead

Beth Gibbons, Portishead

     Ці виконавці включають вже згаданих вище корінних бристольців Massive Attack, Portishead і Tricky, та інших, як Way Out West, Smith and Mighty та The Wild Bunch.

Музикологія

     Трип-хоп (trip-hop) відомий за його похмуре, темне, але ліричне звучання. Тrip-hop sound - трип-хоп звучання глибоко спирається на джазові семпли****, звичайно взяті зі старих джазових вінілових платівок. Такий тип залежності від семплів змінив підхід рекордіногвих лейблів (фірм звукозапису) при наданні прав щодо можливості використання семплів у треках***** інших музикантів. В трип-хоп треках часто семплюються клавішні Rhode, саксофони, сурми і флейти, та розвиваються паралельно до хіп-хопу, надихаючи один одного.

     Історично, трип-хоп створюється lo-fi і спирається на аналогове обладнання звукозапису та інструментовку для створення музичного настрою. Наприклад, група Portishead, записують свій матеріал на старі плівки з реальних інструментів, а потім семплюють ці записи, а не пишуть свої ж інструменти прямо на трек. Вони також полюбляють пропускати свої ударні крізь значну компресію.

     Пізніше, музиканти, наприклад, Glideascope здобували натхнення з різних додаткових джерел, включаючи світові та оркестрові впливи.-- http://en.wikipedia.org/wiki/Trip_hop


*gig - "гіг" - сленгове слово з музичної тусовки, що означає "музичний виступ";

**MC (Master of Ceremonies чи Mic Controller) - церемоніймейстер, ведучий, розпорядник;

***брейкбіт - стиль гри ударних, характерний для джаза, з акцентуванням слабких долей та збивками (breaks);

****семпл - невеликий звуковий фрагмент, вирізаний із запису - наприклад, з існуючого музичного твору, - що використовується для створення нового звучання чи нових музичних творів;

*****трек - фонограма, доріжка фонограми;

  Укра?нськ_ 100x100

 

Наші партнери:

Im Translator, Online translator, spell checker, virtual keyboard, cyrillic decoder

 


HOMEХТО МИ | ПРОЕКТИ | ПОСЛУГИ | ДЕМО | МУЗІНФО | ГРУПИ | ПРЕСА | ФОТО | АНГЛ.ШКОЛА | МАГАЗИН ТЕКСТИ | ГОСТЬОВА | ФОРУМ | КОНТАКТИ | LINKS
 

© djkennymac.com - Всі права застережені. Будь ласка, з усіх питань звертайтесь до нас

Privacy Policy I Sitemap I eLinks

META-Ukraine  Rambler's Top100       Ukrainian PortAl        


Українська Банерна Мережа